Dietonica - opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj
Our Score
Click to rate this post!
[Total: Average: ]

Krem do stosowania zewnętrznego 0,1% biały lub prawie biały.

Substancje pomocnicze: gexilenglikole 40-55, monostearynian glicerolu, alkohol cetostearylowy, makrogol 20 cetylostearylowy, wosk biały, dwutlenek tytanu, aluminium oktenylobursztynianu skrobi, kwas fosforowy rozcieńczony, wazelina biała, woda oczyszczona

15 g – rurki aluminiowe (1) – opakowania z kartonu
30 g -. Aluminiowych rur (1). – opakowania z kartonu

Farmakologiczne działanie

GKS do użytku zewnętrznego. Ma właściwości przeciwzapalne, przeciwświądowe i antiexudative efekt.

dut rt bet1 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj mometazonu (i inne GKS) indukuje uwalnianie białek, które hamują aktywność fosfolipazy A2 i jest znane pod nazwą lipocortin, które kontrolują biosyntezy tych

ecoslim 2 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

style=”margin-bottom: 10px;”> ecoslim 3 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

mediatorów stanu zapalnego, takich jak prostaglandyny i leukotrieny, hamując uwalnianie wspólnego prekursora, kwas arachidonowy .

Farmakokinetyka

stosowany miejscowo krem ​​Uniderm® wchłanianie jest nieznaczne. 8 godzin po nałożeniu na nienaruszoną skórę (bez occluzionna bandaże) w krążeniu jest wykrywany około 0,4% substancji czynnej.

Relacja

objawy zapalne i swędzenie dermatoz poddają się terapii kortykosteroidami.

Reżim dawkowania

lek stosuje się miejscowo.

cienka warstwa kremu Uniderm® stosowane do skóry dotkniętej 1 raz / dzień. Czas trwania leczenia zależy od jego skuteczności i tolerancji przez pacjenta, obecność i ciężkość działań niepożądanych.

Skutki uboczne

dermatologicznych reakcji P. rzadko – podrażnienie oczu i suchość skóry, wrażenie pieczenia, świąd, zapalenie mieszków włosowych, nadmierne owłosienie, trądzik, odbarwienie, okołoustnego zapalenia skóry, maceracja skóry przystąpienie wtórnego zakażenia, objawy atrofii skóry, rozstępy, miliaria; 1HNMR% – powstawanie grudek, krost

a reakcja alergiczna: alergiczne kontaktowe zapalenie skóry

Inne: przy stosowaniu kremu Uniderm® przez dłuższy czas i / lub do leczenia dużych powierzchni skóry, lub z wykorzystaniem opatrunków okluzyjnych, zwłaszcza u dzieci i młodzieży mogą wystąpić skutki uboczne typowe dla kortykosteroidów, w tym nadnerczy niewydolność i zespół Cushinga.

>>>>  SugaNorm - opinie, komentarze, cena, gdzie kupić, cukrzycy

Przeciwwskazania

dut rchitecture beutifu1 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj – trądzik różowaty;

okołoustne zapalenia skory

– bakteryjne, wirusowe (spowodowane przez Herpes simplex typu 1 i 2, wirus ospy wietrznej i półpaśca) lub grzybicze zakażenia skóry,

– gruźlicę;

– kiła

– po szczepieniu Reaction s

– dzieci do wieku 6 miesięcy;

– ciąży (leczenie rozległych obszarów skóry, leczenie długoterminowe)

– laktacji (zastosowanie w dużych dawkach lub przez dłuższy czas);

-. Nadwrażliwości na lek lub kortykosteroidy

Z ostrożnością lek powinien być stosowany na twarz i w fałdach skóry, opatrunkiem okluzyjnym, a po nałożeniu na dużych obszarach skóry i / lub długotrwałego leczenia

ecoslim 4 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

(szczególnie u dzieci starszych niż 6 miesięcy).

Zastosowanie ciąży i karmiących

ecoslim 5 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

piersią

Bezpieczeństwo stosowania krem ​​Uniderm® czasie ciąży i laktacji nie zostało zbadane.

Kortykosteroidy przenikać przez barierę łożyskową. Jeśli ciąża należy unikać długotrwałego leczenia i stosowanie leku w wysokich dawkach związku z groźbą ujemnego wpływu na rozwój płodu.

dut rchitecture ttrctive1 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj Kortykosteroidy są wydzielane do mleka kobiecego. W przypadku, gdy jest to założonym stosowanie leku w dużych dawkach i / lub przez dłuższy czas, należy przerwać karmienie piersią.

dzieci

Bezpieczeństwo i skuteczność kremu z Uniderm® na miejscowym stosowaniu u dzieci powyżej 6 miesięcy w okresie dłuższym niż 6 tygodni, nie badano.

Ze względu na to, że u dzieci stosunek powierzchni i masy ciała, bardziej niż u dorosłych, dzieci są w większym stopniu narażone na funkcję supresji podwzgórze-przysadka-nadnercza systemu i rozwojem zespołu Cushinga z wykorzystaniem wszystkich kortykosteroidami miejscowe i lokalne aplikacji.

Długotrwałe leczenie dzieci kortykosteroidów może prowadzić do naruszenia ich wzrostu i rozwoju. Dzieci powinny otrzymać dawkę minimalną, wystarczającą do uzyskania efektu. U dzieci w wieku od 6 miesięcy do 2 lat trakcie leczenia nie powinien przekraczać 5 dni.

Przeciwwskazania:. Dzieci do wieku 6 miesięcy

Instrukcje specjalne

stosowany do dużych powierzchni skóry przez długi czas, zwłaszcza przy użyciu opatrunki okluzyjne mogą powstać skutki ogólnoustrojowe podawanie kortykosteroidów. Biorąc to pod uwagę, należy monitorować stan pacjentów w celu zidentyfikowania objawów funkcji tłumienia podwzgórze-przysadka-nadnercza systemu

>>>>  Mega Hair - oryginalne produkty, kup teraz, opinie, cena

electicitySaving big1 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

i rozwojem zespołu Cushinga.

Unikaj śmietankę Uniderm® w oku.

glikolu propylenowego zawartego w kompozycji leku, może powodować podrażnienie w miejscu stosowania. W

electicitySaving big1 1 Dietonica   opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

takich przypadkach należy przerwać stosowanie kremu Uniderm® i przypisać odpowiednie leczenie.

Zauważ, że GCS są w stanie zmienić objawy niektórych chorób skóry, które może skomplikować diagnozę. Ponadto, stosowanie kortykosteroidów mogą być przyczyną opóźnionego gojenia ran.

Z terapia długoterminowa GKS Nagłe przerwanie leczenia może prowadzić do rozwoju zespołu z rykoszetu, który przejawia się w postaci zapalenia skóry z intensywnej zaczerwienienie i pieczenie. Więc po długim przebiegu leczenia, eliminacja leku z Uniderm® powinno odbywać się stopniowo, na przykład, po włączeniu przerywanego trybu leczenia, zanim całkowicie zatrzymać.

Zastosowanie w pediatrii

Przedawkowanie

Objawy. Hamowanie funkcji podwzgórzowo-przysadkowo-nadnerczowej systemu, w tym wtórnej niewydolności nadnerczy

Oczyszczanie. Objawowego, jeśli to konieczne – korekcji zaburzeń gospodarki elektrolitowej, wycofanie leków (w trakcie długotrwałego leczenia – wycofywania)

interakcje lekowe

Brak danych dotyczących interakcji śmietanki Uniderm® z innymi lekami.

Ogólne warunki przechowywania

Lek należy przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci w temperaturze od 15 ° C do 25 ° C. Okres ważności – 2 lata.

Warunki dostarczania aptek

Drug dozowane na receptę.

Poprzedni artykułDiet Duet – opinie, cena, gdzie kupić, kup teraz
Następny artykułEco Slim – opinie i ceny, kup teraz, gdzie kupić
Marzena Wielgus
Blog prowadzony jest przez młodą dietetyczkę, pasjonatkę zdrowego stylu życia i matkę, jak sama Autorka o sobie pisze. Jej energia, pasja i twórcze nastawienie do kreowania intrygującej przestrzeni blogowej mogą imponować. Kobieta zamieszcza przepisy na zdrowe potrawy, które świetnie wpływają zarówno na ciało, jak i na ducha. Z perspektywy fachowca i praktyka w sposób wyczerpujący, a zarazem wyjątkowo lekki opisuje różnego rodzaju recenzje, które poleca swoim Czytelnikom. Najprawdziwsza pasjonatka, którzy posiadaja inklinacje i wyjątkowe zacięcie do prowadzenia zdrowego stylu życia, sprawiającego, że najzwyczajniej w świecie jest szczęśliwym człowiekim, który najwyraźniej spełniają się w tym, co robi. Zdołała przy tym zgromadzić wierne grono czytelników, składające się z osób, które również pragną zadbać o swoje ciało, a także samopoczucie – wiadomo przecież, że człowiek jest jednością psychosomatyczną i wszystkie sfery, w zakresie których funkcjonuje, muszą być poukładane. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę i swoją wiedzą pragną w bardzo przystępny sposób dzielić się z innymi. Najważniejsze jest jednak, że sposób, w jaki żyje potrafi zachwycić i skłonić do tego, aby wziął sprawy w swoje ręce i zrobił dla siebie coś dobrego.