Uniderm – opinie, cena, gdzie kupić, oryginalne, czy warto?

Krem do stosowania zewnętrznego 0,1% biały lub prawie biały.

Substancje pomocnicze: gexilenglikole 40-55, monostearynian glicerolu, alkohol cetostearylowy, makrogol 20 cetylostearylowy, wosk biały, dwutlenek tytanu, aluminium oktenylobursztynianu skrobi, kwas fosforowy rozcieńczony, wazelina biała, woda oczyszczona

15 g – rurki aluminiowe (1) – opakowania z kartonu
30 g -. Aluminiowych rur (1). – opakowania z kartonu

Farmakologiczne działanie

GKS do użytku zewnętrznego. Ma właściwości przeciwzapalne, przeciwświądowe i antiexudative efekt.

dut rt bet1 Uniderm   opinie, cena, gdzie kupić, oryginalne, czy warto? mometazonu (i inne GKS) indukuje uwalnianie białek, które hamują aktywność fosfolipazy A2 i jest znane pod nazwą lipocortin, które kontrolują biosyntezy tych mediatorów stanu zapalnego, takich jak prostaglandyny i leukotrieny, hamując uwalnianie wspólnego prekursora, kwas arachidonowy .

Farmakokinetyka

stosowany miejscowo krem ​​Uniderm® wchłanianie jest nieznaczne. 8 godzin po nałożeniu na nienaruszoną skórę (bez occluzionna bandaże) w krążeniu jest wykrywany około 0,4% substancji czynnej.

Relacja

objawy zapalne i swędzenie dermatoz poddają się terapii kortykosteroidami.

Reżim dawkowania

lek stosuje się miejscowo.

cienka warstwa kremu Uniderm® stosowane do skóry dotkniętej 1 raz / dzień. Czas trwania leczenia zależy od jego skuteczności i tolerancji przez pacjenta, obecność i ciężkość działań niepożądanych.

Skutki uboczne

dermatologicznych reakcji P. rzadko – podrażnienie oczu i suchość skóry, wrażenie pieczenia, świąd, zapalenie mieszków włosowych, nadmierne owłosienie, trądzik, odbarwienie, okołoustnego zapalenia skóry, maceracja skóry przystąpienie wtórnego zakażenia, objawy atrofii skóry, rozstępy, miliaria; 1HNMR% – powstawanie grudek, krost

a reakcja alergiczna: alergiczne kontaktowe zapalenie skóry

Inne: przy stosowaniu kremu Uniderm® przez dłuższy czas i / lub do leczenia dużych powierzchni skóry, lub z wykorzystaniem opatrunków okluzyjnych, zwłaszcza u dzieci i młodzieży mogą wystąpić skutki uboczne typowe dla kortykosteroidów, w tym nadnerczy niewydolność i zespół Cushinga.

--->>  Black Latte - opinie, komentarze, ceny, kup teraz

Przeciwwskazania

dut rchitecture beutifu1 Uniderm   opinie, cena, gdzie kupić, oryginalne, czy warto? – trądzik różowaty;

okołoustne zapalenia skory

– bakteryjne, wirusowe (spowodowane przez Herpes simplex typu 1 i 2, wirus ospy wietrznej i półpaśca) lub grzybicze zakażenia skóry,

– gruźlicę;

– kiła

– po szczepieniu Reaction s

– dzieci do wieku 6 miesięcy;

– ciąży (leczenie rozległych obszarów skóry, leczenie długoterminowe)

– laktacji (zastosowanie w dużych dawkach lub przez dłuższy czas);

-. Nadwrażliwości na lek lub kortykosteroidy

Z ostrożnością lek powinien być stosowany na twarz i w fałdach skóry, opatrunkiem okluzyjnym, a po nałożeniu na dużych obszarach skóry i / lub długotrwałego leczenia (szczególnie u dzieci starszych niż 6 miesięcy).

Zastosowanie ciąży i karmiących piersią

Bezpieczeństwo stosowania krem ​​Uniderm® czasie ciąży i laktacji nie zostało zbadane.

Kortykosteroidy przenikać przez barierę łożyskową. Jeśli ciąża należy unikać długotrwałego leczenia i stosowanie leku w wysokich dawkach związku z groźbą ujemnego wpływu na rozwój płodu.

dut rchitecture ttrctive1 Uniderm   opinie, cena, gdzie kupić, oryginalne, czy warto? Kortykosteroidy są wydzielane do mleka kobiecego. W przypadku, gdy jest to założonym stosowanie leku w dużych dawkach i / lub przez dłuższy czas, należy przerwać karmienie piersią.

dzieci

Bezpieczeństwo i skuteczność kremu z Uniderm® na miejscowym stosowaniu u dzieci powyżej 6 miesięcy w okresie dłuższym niż 6 tygodni, nie badano.

Ze względu na to, że u dzieci stosunek powierzchni i masy ciała, bardziej niż u dorosłych, dzieci są w większym stopniu narażone na funkcję supresji podwzgórze-przysadka-nadnercza systemu i rozwojem zespołu Cushinga z wykorzystaniem wszystkich kortykosteroidami miejscowe i lokalne aplikacji.

Długotrwałe leczenie dzieci kortykosteroidów może prowadzić do naruszenia ich wzrostu i rozwoju. Dzieci powinny otrzymać dawkę minimalną, wystarczającą do uzyskania efektu. U dzieci w wieku od 6 miesięcy do 2 lat trakcie leczenia nie powinien przekraczać 5 dni.

Przeciwwskazania:. Dzieci do wieku 6 miesięcy

Instrukcje specjalne

stosowany do dużych powierzchni skóry przez długi czas, zwłaszcza przy użyciu opatrunki okluzyjne mogą powstać skutki ogólnoustrojowe podawanie kortykosteroidów. Biorąc to pod uwagę, należy monitorować stan pacjentów w celu zidentyfikowania objawów funkcji tłumienia podwzgórze-przysadka-nadnercza systemu i rozwojem zespołu Cushinga.

--->>  Dietonica - opinie, komentarze, cena, forum, kliknij tutaj

Unikaj śmietankę Uniderm® w oku.

glikolu propylenowego zawartego w kompozycji leku, może powodować podrażnienie w miejscu stosowania. W takich przypadkach należy przerwać stosowanie kremu Uniderm® i przypisać odpowiednie leczenie.

Zauważ, że GCS są w stanie zmienić objawy niektórych chorób skóry, które może skomplikować diagnozę. Ponadto, stosowanie kortykosteroidów mogą być przyczyną opóźnionego gojenia ran.

Z terapia długoterminowa GKS Nagłe przerwanie leczenia może prowadzić do rozwoju zespołu z rykoszetu, który przejawia się w postaci zapalenia skóry z intensywnej zaczerwienienie i pieczenie. Więc po długim przebiegu leczenia, eliminacja leku z Uniderm® powinno odbywać się stopniowo, na przykład, po włączeniu przerywanego trybu leczenia, zanim całkowicie zatrzymać.

Zastosowanie w pediatrii

Przedawkowanie

Objawy. Hamowanie funkcji podwzgórzowo-przysadkowo-nadnerczowej systemu, w tym wtórnej niewydolności nadnerczy

Oczyszczanie. Objawowego, jeśli to konieczne – korekcji zaburzeń gospodarki elektrolitowej, wycofanie leków (w trakcie długotrwałego leczenia – wycofywania)

interakcje lekowe

Brak danych dotyczących interakcji śmietanki Uniderm® z innymi lekami.

Ogólne warunki przechowywania

Lek należy przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci w temperaturze od 15 ° C do 25 ° C. Okres ważności – 2 lata.

Warunki dostarczania aptek

Drug dozowane na receptę.

e
O Adrianna Loszynska 97 artykułów
Łatwo jest poznać otwartą osobę, taką jak Adrianna Loszynska, ale przede wszystkim wiedzieć, że jest ona uważna i hojna. Oczywiście jest także sprawna, wesoła i oddana, ale często są lekko skażone przez sposób bycia zdradzieckim. Jednak jej natura jest dla niej cenna. Ludzie często liczą na to i na swoją inteligencję, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Isabelle ma wiele wad, którymi można sobie poradzić. Jej destrukcyjna natura i nieporządek powodują wiele pretensji, ku uciążliwości innych. Na szczęście jej hojność zapewnia, że ​​nie jest tak często.