Vitaelife Pharma Omega 3 – ile to kosztuje i czy warto kupić

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Moda dla zdrowego stylu życia jest bardzo dobra, ale nie zbyt gorliwy. Na przykład, biegnie do apteki z witaminami. Szczególnie, często w kilku ostatnich latach określonych tak zwane kwasy omega-3, -6, -9. Jeśli są tak niezbędne dla naszego organizmu jak omega-3? Co jest przydatne do podjęcia kwasy tłuszczowe i do kogo?

Co to jest nienasycony kwas tłuszczowy?

Wszyscy wiemy, że pokarmy zawierają trzy główne kategorie składników odżywczych: białka, tłuszcze i węglowodany. Ale nie każdy wie, jakie są pomocne lub szkodliwe. Białka i węglowodany są budulcem większości komórek w naszym ciele sprawia, że ​​ich kluczowe znaczenie. Ale tłuszcze postrzegamy jako coś zupełnie niepotrzebne, a nawet szkodliwe (otyłość, miażdżyca itp). dla zdrowia i urody. Ale dlaczego w takim razie my lekarze zalecają suplementy takie jak olej z ryb lub omega-3? Ich cena jest niska, a my często ignorują je.

Przede wszystkim dlatego, że tłuszcz jest rezerwa energii naszego ciała. Ich ilość w diecie zdrowego człowieka nie powinna być mniejsza niż 40%. Poza tym, są one pożywka dla komórek do syntezy wielu związków, koniecznych do normalnego funkcjonowania wszystkich organów i układów.

Ale jego wpływ na tłuszczów ciała są bardzo różne. Nadmiar nasyconych kwasów tłuszczowych zawartych w środkach spożywczych pochodzenia zwierzęcego, prowadzi do chorób sercowo-naczyniowych i otyłości oraz ich brak. – mieć suche włosy i skóra, letarg, drażliwość i ogólne obniżenie

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   ile to kosztuje i czy warto kupić wielonienasycone kwasy tłuszczowe, takie jak kwasy omega-3, kwasy tłuszczowe omega-6 i -9 są niezbędne dla zdrowia. Biorą one udział w większości procesów chemicznych w organizmie. Jednak najcenniejszym i najbardziej brakuje, są uważane omega-3. co jest dobre do jedzenia. – oni wiedzą najlepiej kobiet w ciąży i młodych matek

--->>  Liftoskin - opinie, komentarze, cena, gdzie kupić

Jakie są korzyści z omega-3?

wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 w największym stopniu wpływają na wydajność takich funkcji i układów organizmu:

  • Układ sercowo-naczyniowego. Wystarczająca ilość tej substancji zapewnia prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi, czyli obniża poziom „zły”, który osadza się na ścianach naczyń krwionośnych. Ponadto, stosowanie kwasów tłuszczowych omega-3 w leczeniu chorób serca zmniejsza ryzyko zakrzepów i sprawia, że ​​naczynia krwionośne silniejsze i elastyczna.
  • Układ mięśniowo-szkieletowy. Nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3, kwasy omega-6 przyczynia się do lepszego przyswajania wapnia w ten sposób zwiększyć siłę kostnej, chroniąc przed osteoporozą. Omega-3 chroni stawów, dzięki czemu są bardziej uniwersalne, a więc zapobiega zapaleniu stawów i jego warianty.
  • Układ nerwowy. Przy długotrwałym niedoborem omega-3 w diecie człowieka zaburzenia komunikacji między komórkami nerwowymi w mózgu, który prowokuje rozwój chorób, takich jak przewlekłe zmęczenie, depresja, schizofrenia, zaburzenie dwubiegunowe i kilka innych.
  • Skóra, włosy, paznokcie pierwszy odzwierciedla brak omega-3. Co jest przydatne do podjęcia tej witaminy w kapsule? Tak można najszybciej do efektów zewnętrznych. Rozwarstwienie włosy stają się gładkie i błyszczące, na twarzy pryszcze znikają, a paznokcie są mocne i gładka
  • Wielu onkologów powiedzieć, że brak omega-3 mogą powodować raka piersi, okrężnicy i erekcję.

Omega-3 dla kobiet w ciąży i dzieci

Najistotniejszą wielonienasycone kwasy tłuszczowe dla kobiet w okresie ciąży i karmienia piersią. W czasie ciąży są aktywnie zaangażowane w tworzenie mózgu i obwodowym układzie nerwowym dzieckiem, więc ciało kobiety codziennie daje dziecku około 2 gramów kwasów tłuszczowych omega-3. Kapsułki naturalnego oleju rybnego lub zsyntetyzowany przez kwas w tym przypadku będzie bardzo wydajny, aby zapewnić odpowiednią ilość witamin z żywności jest problematyczne, zwłaszcza gdy uszkodzenie toksyczne.

Jeśli nie zapewniają ciężarną kobietę z normalnym omega-3, mogą być narażeni na ryzyko późnego zatrucia, przedwczesnego porodu i depresji.

objawy niedoboru kwasów tłuszczowych omega-3

Najbardziej oczywistym znakiem niedoboru wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 jest pogorszenie się włosów i paznokci skóry. Włosy stają się matowe i suche z rozdwajaniu i łupieżu. Trądzik, wysypka i łuszczenie na skórze można również mówić o braku tego kwasu w organizmie. Paznokcie zaczynają rozwarstwia się i przełamać, stając się matowa i szorstka.

--->>  Choco Lite - czekoladowy na odchudzanie, opinie i ceny

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   ile to kosztuje i czy warto kupić Inne objawy to depresja, zaparcia, bóle stawów, nadciśnienie tętnicze.

Dzienna stawka

Przy ustalaniu dzienny dochód omega 3 (kapsułki nie będzie mogła, lub konsumpcji żywności – nie ma znaczenia), należy pamiętać, że ciało, kwasy te nie są syntetyzowane odpowiednio, musimy uzyskać cały zapas z zewnątrz , Codziennie zdrowa osoba powinna się od 1 do 2,5 g wielonienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, oraz od 4 do 8 gramów kwasów tłuszczowych omega-6.

ciąża i karmienie piersią dziecko kobiety zapotrzebowanie na omega 3 wzrasta do 4-5 gramów dziennie. Dodatkowo, zalecana dawka leków na podstawie kwasów tłuszczowych omega 3 (instrukcja do stosowania powinien być zbadany niekoniecznie) zwiększa się w następujących przypadkach:

  • w zimnej porze roku;
  • w chorobach sercowo-naczyniowych (nadciśnienie, miażdżyca tętnic);
  • kiedy depresja psychiczna, depresja;
  • w leczeniu raka.

w lecie i spadek ciśnienia krwi, zaleca się ograniczyć żywności, które zawierają kwasy tłuszczowe omega-3.

przekąski o dużej zawartości kwasów omega-3

Istnieją trzy główne kategorie produktów zawiera maksymalną ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ten olej roślinny, ryby i orzechy. Oczywiście, omega-3 i inna żywność, ale w znacznie mniejszych ilościach. Dowiedz się więcej o zawartości wielonienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3 na 100 gramów spożywczych dostępnych dla nas powiedzieć tabeli.

Ryby жир99Семена льна18Печень трески15Рапсовое масло10,5Оливковое масло9Грецкие орехи7Скумбрия5Тунец, сельдь3Форель, лосось2,5Палтус1,8Соя1,5

Bardzo zawartość składników mineralnych w poszczególnych produktów zależy od sposobu ich uprawy, przygotowania i konsumpcji. Na przykład, marynat, ryb wędzonych cała jej dostaw omega-3 jest stracone, ale zachowując w oleju utrzymuje kwasy tłuszczowe.

Dlatego ważne jest, aby monitorować nie tylko dieta, ale również z właściwego gotowania.

Omega-3 instrukcje użytkowania

Jeśli zdecydujesz się wypełnić niedobór kwasów tłuszczowych w organizmie poprzez farmaceutyków, to najlepiej skonsultować się z lekarzem i zapoznać się z instrukcją do zalecanego środka.

standardowy sposób użycia wszystkich produktów zawierających omega-3 (cena zależy od jakości surowca i mówi się, że zaczynają się w opakowaniu 120 …), proponuje dwa sposoby -. Zapobieganie i leczenie

--->>  Chocolate Slim - opinie i ceny, odchudzanie

Po zidentyfikowaniu brak tych kwasów tłuszczowych w organizmie lek należy przyjmować 2-3 kapsułki dziennie po posiłku przez okres jednego miesiąca. zaleceń lekarza, może się różnić od tej opisanej w dawkach użytkownika w zależności od stanu pacjenta.

W celu zapobieżenia całe rodziny mogą wziąć w zimnej przygotowania sezon z omega-3, co jest przydatne dla dzieci powyżej 12 lat i dorośli przyjmować 1 kapsułkę dziennie przez trzy miesiące. Dzieci dawka musi przypisać pediatrą.

Przeciwwskazania

Z ostrożnością i pod nadzorem lekarza należy brać suplementy z omega-3 dla osób z chorobami nerek, wątroby i żołądka, a także w starszym wieku.

Nie zaleca się tych leków:

  • Jeśli jesteś uczulony na olej z ryb;
  • W przypadku niewydolności nerek i kamienie w żółciowego lub pęcherza moczowego;
  • w aktywną TB
  • w chorobach tarczycy.

Jak prawidłowo używać kwas tłuszczowy?

thete bicep bonde1 Vitaelife Pharma Omega 3   ile to kosztuje i czy warto kupić Oczywiście maksymalnie przydatnych substancji i witamin zawartych w świeżej żywności lub poddane minimalnej obróbki. To samo stosuje się do produktów o wysokiej zawartości kwasów tłuszczowych omega-3, który jest przydatny do przestrzegania następujących zasad:

  • Olej użyć do sałatek, jak w przypadku smażenia duży udział kwasów tłuszczowych, zostaną zniszczone. Nawiasem mówiąc, trzymać z dala od słońca olej – w butelkach z ciemnego szkła
  • .

  • Nasiona lnu są również najlepiej surowe dodany do sałatek lub jako przyprawy w gotowych posiłkach.
  • Ryba chcesz wybrać surowe, nie mrożone.
  • Eating 5-10 jąder orzechów włoskich, będzie zapewnić dzienne zapotrzebowanie na kwasy omega-3.

Pamiętaj, że wysoka jakość i zdrowa żywność jest w stanie spotkać się z nami w wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Jeśli odpowiednio zaprojektowane diety wszelkich dodatkowych leków trzeba.

O Adrianna Loszynska 97 artykułów
Łatwo jest poznać otwartą osobę, taką jak Adrianna Loszynska, ale przede wszystkim wiedzieć, że jest ona uważna i hojna. Oczywiście jest także sprawna, wesoła i oddana, ale często są lekko skażone przez sposób bycia zdradzieckim. Jednak jej natura jest dla niej cenna. Ludzie często liczą na to i na swoją inteligencję, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Isabelle ma wiele wad, którymi można sobie poradzić. Jej destrukcyjna natura i nieporządek powodują wiele pretensji, ku uciążliwości innych. Na szczęście jej hojność zapewnia, że ​​nie jest tak często.